PRODUK PENGENALAN - Phyto Science Double Stem Cell

Phyto Science Double Stem Cell

Friday, April 4, 2014

PRODUK PENGENALAN

 PhytoCell Double Stem Cell
Potensi Produk Berasaskan Stem Cell 20 tahun yang lepas, antioksidan adalah satu perkara yang amat asing kepada kita! Tetapi kini, antioksidan telah menjadi satu keperluan yang menghasilkan urusniaga berbilion-bilion Ringgit. 

Manakala produk gabungan Antioksida & Stem Cell seperti yang dipasarkankan Phyto Science Sdn Bhd bakal menerajui pasaran produk kesihatan...!

Keunikan Dan Kelebihan Produk Stem Cell Phyto Science:
a) Gabungan Sel Stem Epal Phytocelltec™ & Sel Stem Anggur Phytocelltec™
b) Berdasarkan Revolusi Penyelidikan & Kajian Dalam Melindungi & Mengaktifkan Sel Stem
c) Teknologi Nano - Mudah diserap dan mengurangkan beban proses penyerapan.
d) Paten Antarabangsa. Hadiah Inovasi 2008 di EROPAH.

Phyto Science Double Stem Cell

Khasiat Dan Kebaikan Double Stem Cell Telah Terbukti Setakat Ini Bahawa Produk Kesihatan Berasaskan Teknologi Apple Stem Cell Dari Switzerland Ini Banyak Membantu Ramai Pengguna Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Membantu Merawat Penyakit.

Tetapi Dengan Bantuan R&D Serta Penyelidikan Berterusan Oleh Mibelle Biochemistry, Switzerland Telah Menghasilkan Satu Lagi Penemuan Terbaru Iaitu Grape Stem Cell.

Berasaskan Teknologi PhytoCellTec Solar Vitis. Ianya Berupaya Memberikan Perlindungan UV Serta Kaya Dengan Kolagen Untuk Membantu Mengekalkan Kesihatan Kulit Dari Luar Dan Dalam.


Manakala Ramuan Ekstrak Acaiberry Dan Blueberry Yang Tinggi Tahap Antioksidan Pula Berupaya Menyingkirkan Radikal Bebas Serta Kaya Dengan Khasiat Vitamin Untuk Kesihatan Tubuh Badan.

Secara Ringkasnya Produk PhytoCell Double Stem Cell Adalah Dirumus Khusus Untuk Anda Yang Amat Mementingkan Penjagaan Kecantikan Dan Kesihatan Diri. 

Double Stem Cell Berupaya Membantu Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Merawat Penyakit Disamping Mengekalkan Keremajaan Kulit Dengan Melambatkan Penuaan. 


Amat Sesuai Dan Disyorkan kepada Anda Yang Mahu Sentiasa Kelihatan Cantik, Awet Muda, Nampak Sihat Dan Bertenaga Selalu. Kini Dengan Harga Yang Lebih Murah Semua Orang Mampu Memiliki Tubuh Yang Sihat, Cantik Menawan Serta Meningkatkan Tahap Keyakinan Dan Penampilan Diri!. Anda PATUT MENCUBA SENDIRI KHASIAT DAN KESAN PhytoCell Double Stem Cell YANG KETARA...!


Harga Produk:


Terdapat 4 pek (setiap pek mengandungi 14 sachet).
Total sachet ialah 56 sachet (kegunaan 2 bulan)
Harga pembelian : RM335.00
Jika berminat sila beli DISINI

Dua pek - Harga RM195.00 - tapi anda tidak akan didaftarkan sebagai ahli.

Apabila anda membeli produk ini secara automatik anda akan didaftarkan keahlian. Username dan password akan disms kepada anda selepas pendaftaran.

Anda berpeluang sihat dan juga menjana pendapatan melalui produk ini. Hanya perlu cari pembeli dan kami akan uruskan penghantaran..anda cuma perlu mengambil keuntungan.
(Jika berminat, segala terma dan syarat akan kami maklumkan melalui e-mail/sms/whats apps selepas pembelian dan pendaftaran)
Pemberitahuan: 
Produk diatas adalah dibawah Double Stem Cell Silver Promo X 4 kotak. Harga Pakej pendaftaran ahli ini sehingga 31 May 2014... Selepas ini ia berharga RM1000.00 !!!!

PERHATIAN KEPADA PENDUDUK NEGERI MELAKA:
JIKA ANDA DARI MELAKA, PIHAK KAMI MEMPUNYAI AGEN YANG SEDIA MENERANGKAN LEBIH KHUSUS BERKENAAN PRODUK INI. 
UNTUK SESSI PENERANGAN PIHAK KAMI MEWAJIBKAN SEKURANG-KURANGNYA TERDAPAT 5 - 10 PESERTA.
SILA SMS KEPADA KAMI DI NO: 016-3683655 JIKA BERMINAT.

Selain itu produk Stem Cell yang lain ialah:
Triple stemcell™ Shine Stem (SS Cream) --klik utk maklumat
Triple Stemcell Miracle Intense Essence----klik utk maklumat

No comments: